Velika nagradna igra
  • 3D trepavice za auto 1
  • 3D trepavice za auto 2
  • 3D trepavice za auto 3
  • 3D trepavice za auto 4
  • 3D trepavice za auto 5
  • 3D trepavice za auto 6
  • 3D trepavice za auto 7
  • 3D trepavice za auto 8
  • 3D trepavice za auto 9
  • 3D trepavice za auto 10
  • 3D trepavice za auto 11
-50%

3D trepavice za auto

Srećni dani Akcija traje još ili će biti rasprodano!
30 dana za vraćanje novca Besplatna poštarina

Na skladištu kod dobavljača

Dostava po pravilu oko 10-40 dana od dana slanja

Garancija povrata novca
ukoliko roba nije otpremljena do 30 dana
ukoliko transport traje više od 90 dana

Kod proizvoda: 133374

Uobičajena cena:
959 din.
AKCIJSKA CENA:
477 din.
KORISNICI SU VEĆ KUPILI:
153 kom.
verified_by_customers verified_by_customers
verified_by_customers verified_by_customers

Opis proizvoda

Details

Ukrasite svetla Vaših kola ovim dugačkim 3D trepavicama.

karkateristike:

  • Materijal: PC
  • Boja: crna
  • Dimenzije: 29 x 17 cm
  • Sadržaj pakovanja: 1 par

Recenzije

Za sada nismo dobili dovoljno ocena za proizvod. Napišite pregled tega izdelka

Napišite sopstvenu receziju

Pišete recenziju za: 3D trepavice za auto

Kako ocenjujete ovaj proizvod? *

  ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
Kvalitet
Ukupna ocena
Dizajn
Cena


Diskusija o proizvodu

Diskusija o proizvodu

Za sada nemamo nijedan komentar ili upit u vezi ovog proizvoda, budite prvi!

Pošaljite nam svoj upit ili komentar u vezi proizvoda:




Prodavac

Prodavac

SS S., Кина

Uslovi korišćenja

Uslovi korišćenja

  • 1. Pojmovi
  • adresa za vraćanje robe - mesto za slanje robe u slučaju odstupanja od ugovora, prema opštim uslovima korištenja navedenih u virtuelnom prostoru dobavljača;
  • elektronska adresa kupca - adresa elektronske pošte kupca navedena na njegovom korisničkom nalogu virtuelna galerije www.shipgratis.rs ili u porudžbini;
  • elektronska adresa prodavca - vitrtuelni prostor prodavca za elektronsku poštu, preko korisničke podrške;
  • elektronska adresa za žalbe - info@shipgratis.rs;
  • opšti uslovi ili OU - Ovi opšti uslovi korištenja izdate i odobrene od strane prodavca;
  • GDPR - Uredba Evropskog parlamenta i Saveta 2016/679 o zaštiti fizičkih lica u vezi sa obrađivanjem podataka o ličnosti i o slobodnom kretanju ovih podataka i o poništenju smernice 95/46/ES (opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti);
  • korisnička podrška - mesto za elektronsku komunikaciju između prodavca i kupca koji pruža virtuelna galerija www.shipgratis.rs na osnovu Uslova Tržnice od strane prodavca;
  • kupoprodajni ugovor - Kupoprodajni ugovor zaključen između prodavca i kupca na osnovu ovih uslova korištenja, eventualno ostalih dokumenata koji će biti ugovoreni među njima;
  • kupac - fizičko lice koje zaključava kupoprodajni ugovor sa prodavcem;
  • mesto za primenu prava na reklamaciju i povrat robe - ovo mesto je adresa određena od strane Goods Balkan d.o.o., reklamacionog asistenta prodavca. Adresa: Endrea Bajči Žilinskog 9 24000 Subotica
  • Građanski zakonik - zakona br. 89/2012 Sb. Češke Republike
  • porudžbina - popunjen formular za porudžbinu sa svim obaveznim poljima;
  • prodavac - ShipGratis Limited kompletne informacije možete naći gore;
  • tekući račun određen od strane prodavca - tekući račun koji je navedene u virtuelnom prostoru prodavca kao račun namenjen za uplatu;
  • virtuelni prostor prodavca - prostor kojim na osnovu Uslova Tržnice prodavac raspolaže na virtuelnoj galeriji www.shipgratis.rs
  • 1.2 Uslovi korištenja se ne odnose na situacije kada je lice koje želi kupiti robu od prodavca pravno lice ili lice koje poručuje robu u okviru svoje preduzetničke delatnosti.
  • 1.3 Odredbe odvojene od opštih uslova korištenja je moguće zaključiti u kupoprodajnom ugovoru. Odvojeni dogovor u kupoprodajnom ugovoru ima prednost pred odredbama opštih uslova korištenja.
  • 1.4 Odredbe opštih uslova korištenja predstavljaju sastavni deo kupoprodajnog ugovora. Opšti uslovi su sastavljeni na srpskom jeziku. Kupoprodajni ugovor se sastavlja na srpskom jeziku.
  • 1.5 Prodavac može menjati opšte uslove korištenja i dopunjavati ih. Ova odredba ne utiče na prava i obaveze nastale za vreme važenja prethodnih verzija uslova korištenja.

  • 2. KUPOPRODAJNI UGOVOR
  • 2.1 Svaki vid prezentacije robe na virtuelnom prostoru prodavca je informativne prirode i prodavac nije dužan zaključiti kupoprodajni ugovor u smislu ove robe. Odredba § 1732 stav 2 građanskog zakonika Češke Republike se neće primeniti.
  • 2.2 Virtuelni prostor prodavca sadrži informacije o robi i to uključujući cene pojedinih proizvoda. Cene robe važe, dok su prikazane na virtuelnom prostoru prodavca. Ovom odredbom nije ograničena mogućnost prodavca da zkaljuči ugovor uz individualno dogovorene uslove.
  • 2.3 Kupac popunjava formular za porudžbinu na virtuelnom prostoru prodavca. Formular za porudžbinu, pre svega, sadrži informacije o:
    1. poručenoj robi (poručenu robu kupac stavlja u elektronsku korpu za kupovinu koja je sastavni deo virtuelnog prostora prodavca),
    2. način plaćanja kupovne cene robe,
    3. željeni način dostave poručene robe.
  • 2.4 Prodavac ima pravo da u formularu za porudžbinu traži od kupca i pruži kupcu ostale informacije potrebne za ispunjavanje obaveza koje mu proističu iz važećih pravnih propisa i zaključenog ugovornog odnosa.
  • 2.5 Pre slanja porudžbine prodavcu, kupcu je omogućeno da proveri i promeni svoje podatke koje je uneo u porudžbinu. Kupac porudžbinu šalje prodavcu klikom na dugme “Nastaviti”. Nakon tog trenutka, podaci koje je kupac uneo se smatraju ispravnim. Prodavac će nakon primanja porudžbine, bez odlaganja potvrditi da je primio porudžbinu i to slanjem e-maila na elektronsku adresu kupca.
  • 2.6 Prodavac je uvek ovlašćen, u zavisnosti od karaktera porudžbine (količina robe, visina cene) da zahteva od kupca dodatnu potvrdu porudžbine.
  • 2.7 Ugovorni odnos među prodavcem i kupcem nastaje kada prodavac dostavi potvrdu o izvršenoj porudžbini na elektronsku adresu kupca.
  • 2.8 Kupac je saglasan sa korištenjem komunikacionih sredstava na daljinu prilikom zaključivanja kupoprodajnog ugovora. Troškove koji su mu nastali prilikom korištenja komunikativnih sredstava na daljinu, u okviru zaključivanja ugovora (troškovi za internet, telefonske razgovore), kupac izmiruje sam.

  • 3. CENA ROBE I USLOVI PLAĆANJA
  • 3.1 Cenu robe prema kupoprodajnom ugovoru kupac može platiti prodavcu na sledeće načine:
    1. u gotovini, pouzećem na mestu koje kupac navede u porudžbini,
    2. bezgotovinski, uplatom na račun koji je naveo prodavac,
    3. bezgotovinski platnom karticom.
  • 3.2 Prodavac ima pravo nudi samo neke od navedenih načina plaćanja. U slučaju da neka metoda plaćanja iziskuje dodatne troškove, kupac će, prilikom izbora načina plaćanja, biti obavešten o visini iznosa dodatnih troškova.
  • 3.3 Prodavac ne traži od kupca kauciju ni nikakvu sličnu uplatu. Ovim pravilom se ne utiče na odredbu uslova korištenja, u smislu obaveze uplaćivanja kupovne cene robe unapred.
  • 3.4 Proces plaćanja funkcioniše na osnovu Uslova depozita. Ako se kupac ne slaže sa uslovima depozita, kupoprodajni ugovor neće biti zaključen.
  • 3.5 U slučaju plaćanja pouzećem, kupovna cena se plaća prilikom preuzimanja robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupovna cena se mora platiti 25 dana od zaključenja ugovora.
  • 3.6 U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupac je dužan platiti kupovnu cenu robe, unoseći pri tome sve potrebne podatke iz porudžbine u uplatu (broj porudžbine itd). U slučaju bezgotovinske uplate, uplata se smatra za izvršenu onog trenutka, kada novac u iznosu kupovne cene legne na račun koji je naveo prodavac.
  • 3.7 Uplata koja ne sadrži sve obavezne podatke, prema tački 3.6 se ne smatra izvršenom, osim ako Prodavac ne odluči drugačije.
  • 3.8 Prodavac je ovlašćen da traži uplatu pune kupovne cene još pre slanja robe kupcu. Odredba § 2119 stav 1 građanskog zakonika Češke Republike se ne primenjuje.
  • 3.9 U slučaju plaćanja pouzećem, prilikom preuzimanja robe, kupcu će zajedno sa robom biti uručena i faktura, nakon plaćanja pouzeća.
  • 3.10 U slučaju da kupac ne preuzme robu, ova roba će biti vraćena prodavcu a kupac ima obavezu da plati kompenzaciju naknade za pouzeće, s obzirom na to da nepreuzmianjem robe, kupac krši zaključeni kupoprodajni ugovor. Ako kupac ne preuzme robu, rok za odstupanje od ugovora, prema 4. članu ovih opštih uslova korištenja, se ne računa.

  • 4. ODSTUPANJE OD KUPOPRODAJNOG UGOVORA
  • 4.1 Ukoliko nije u pitanju situacija navedena u članu 4.2 uslova korištenja ili druga situacija kada od kupoprodajnog ugovora nije moguće odstupiti, kupac, u skladu sa odredbom § 1829 stav 1 građanskog zakonika Češke Republike, ima pravo da odstupi od ugovora i to do trideset (30) dana od preuzimanja robe, uz uslov da ako je predmet kupoprodajnog ugovora nekoliko vrsta robe ili nekoliko delova, ovaj rok počinje od dana preuzimanja poslednje dostave robe.
  • 4.2 Kupac je svestan da prema odredbi § 1837 Građanskog zakonika nije moguće odstupiti od kupoprodajnog ugovora o dostavi robe u zatvorenom pakovanju koju je korisnik izvadio iz pakovanja i to iz higijenskih razloga.
  • 4.3 Odstupanje od kupoprodajnog ugovora mora biti poslato prodavcu u roku prema članu 4.1 opštih uslova. Za odstupanje od ugovora kupac može iskoristiti formular koji pruža prodavac a koji u prilogu ima uslove korištenja. Odstupanje od kupoprodajnog ugovora kupac može poslati na adresu elektronske pošte prodavca, preko korisničke podrške.
  • 4.4 U slučaju odstupanja od kupoprodajnog ugovora, kupovni ugovor se od početka poništava. Roba mora biti vraćena prodavcu do 14 dana od dostavljanja odstupanja od kupoprodajnog ugovora prodavcu. Ako kupac odstupi od ugovora, snosi troškove spojene sa vraćanjem robe prodavcu i u slučaju kada roba, zbog svoje prirode, ne može biti vraćena poštom.
  • 4.5 U slučaju odstupanja od kupoprodajnog ugovora, kupac će dostaviti robu na adresu za vraćanje robe ili na mesto koje dogovore kupac i prodavac. Ovo mesto je adresa određena od strane Goods Balkan d.o.o., reklamacionog asistenta prodavca.
  • 4.6 U slučaju odstupanja od ugovora, prodavac će vratiti novčana sredstva primljena od kupca do četrnaest (14) dana od odstupanja od kupoprodajnog ugovora i to na isti način na koji ih je prodavac od kupca primio. Prodavac je takođe ovlašćen da izvrši kompenzaciju kupcu na drugi način, ako kupac sa time bude saglasan i ako kupac zbog toga neće imati dodatne troškove. Ako kupac odstupi od kupoprodajnog ugovora, prodavac nije dužan da vrati primljeni novac kupcu pre nego što mu kupac vrati robu ili pre nego što dokaže da robu nije primio.
  • 4.7 Prodavac je ovlašćen jednostrano uračunati pravo na naplatu štete nastale na vraćenoj robi, u slučaju da kupac traži povrat kupovne cene za istu (oštećenu) robu.
  • 4.8 U situacijama gde kupac, u skladu sa odredbom § 1829 stav 1 Građanskog zakonika Češke Republike, ima pravo na odstupanje od ugovora, prodavac je takođe ovlašćen da bilo kada odstupi od ugovora i to do trenutka preuzimanja robe od strane kupca. U tom slučaju, prodavac kupcu vraća kupovneu cenu bez odlaganja i to bezgotovinski, na tekući račun naveden od strane kupca.
  • 4.9 Kupac ima mogućnost poništavanja porudžbine pomoću korisničke podrške do trenutka nastanka troškova vezanih za obradu porudžbine. O ovom će korisnik biti individualno obavešten.

  • 5. PREVOZ I DOSTAVA ROBE
  • 5.1 Prodavac je dužan dostaviti robu na mesto navedeno u porudžbini kupca, kupac je dužan preuzeti robu prilikom dostave, na adresi koju je naveo u porudžbini.
  • 5.2 Uobičajeni rok za dostavu je individualno naveden kod svakog proizvoda. Rok za dostavu ima dva dela, rok za obavljanje porudžbine i rok za dostavu. Ovaj rok počinje da teče primanjem porudžbine ili njenim plaćanjem u slučaju plaćanj unapred. Najkasniji termin za dostavu robe je 120 dana. Uobičajeni rok za obradu porudžbine je 3-7 dana, najviše pak 30 dana. Uobičajeni rok dostave je 10-40 dana, najkasnije pak 90 dana. U slučaju da prodavac pretpostavlja da neće ispoštovati rokove za dostavu, ima pravo na odstupanje od ugovora.
  • 5.3 Prodavac zadržava pravo da u slučaju privremene nemogućnosti dostave iz nepredvidivih razloga ili tzv. više sile koja je nastala bez njegove krivice, produži rok dostave u zavisnosti od ovih razloga. Za nepredvidiv razlog ili višu silu se smatra pre svega ustanak, nemiri, ekstremni vremenski uslovi, karantin i sl.
  • 5.4 U slučaju da je zbog greške kupca potrebno ponoviti dostavu robe, kupac je dužan platiti troškove vezane za ponovnu dostavu robe.
  • 5.5 U situacijama kada prodavac koristi uslugu prevoznika BohemiaPost ovlašćuje pružaoca ove usluge Bohemia Express d.d.o., mat. br. 21493210, PIB 111509415, Bolmanska ul.br. 4, Subotica, Serbija za sledeće delatnosti: - kupac ovlašćuje prevoznika BohemiaPost da u njegovo ima preuzima pošiljku od primarnog prevoznika na adresi svog logističkog centra i da preduzme mere u cilju konačne dostave pošiljke, uz izvršavanje ostalih dužnosti koje iziskuje praksa. Ovo ovlašćenje se tiče i situacije kada je poslata roba već u vlasništvu kupca a on je ne preuzme; - kupac dalje ovlašćuje prevoznika BohemiaPost da u njegovo ime izvršava delatnosti u carinskom postupku sa ciljem da pošiljka prođe carinski postupak i da mu bude dostavljena. U pitanju je pre svega zastupanje u vođenju carinskog postupka, plaćanju carinskog duga, eventualno drugih naknada vezanih za carinski postupak.
  • 5.6 Prilikom preuzimanja robe od prevoznika, kupac je dužan proveriti da li je pakovanje oštećeno i da u slučaju bilo kakvih nedostataka o ovome odmah obavesti prevoznika. U slučaju pronalaženja nepravilnosti na pakovanju uzrokovanom neovlašćenim otvaranjem pošiljke, kupac ne mora preuzeti pošiljku od prevoznika.
  • 5.7 Ostala prava i obaveze strana prilikom prevoza robe mogu biti uređena eventualnim, posebnim uslovima dostave od strane prodavca.

  • 6. PRAVO NA REKLAMACIJU
  • 6.1 Prava i obaveze ugovornih strana, u smislu reklamacije, se uređuju odgovarajućim opštim obaveznim pravnim propisima (pre svega odredbama § 1914 pa sve do 1925, § 2099 pa sve do 2117 i § 2161 pa sve do 2174 Građanskog zakonika Češke Republike i zakonom br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača Češke Republike).
  • 6.2 Prodavac garantuje kupcu da prilikom preuzimanja nema oštećenja/greške na robi. Prodavac je odgovoran da roba, kada je kupac preuzme:
    1. ima karakteristike oko kojih su se strane dogovorile ili ima one karakteristike koje je proizvođač opisao ili koje je kupac očekivao s obzirom na prirodu robe,
    2. jeste pogodna za svrhu koju je prodavac naveo ili u koju se vrsta ove robi obično koristi,
    3. odgovara kvalitetima ili dizajnu, ako su kvalitet ili dizajn određeni prema ugovorenom uzorku ili primeru,
    4. jeste u odgovarajućoj količini, meri ili težini,
    5. odgovara potrebama pravnih propisa.
  • 6.3 Ako se pojavi oštećenje/greška u roku od šest meseci od preuzimanja, smatra se da je roba imala nedostatak već prilikom preuzimanja.
  • 6.4 Prodavac ima obaveze u smislu reklamacije robe, minimalno u takvom obimu u kojem traju obaveze proizvođača u smislu reklamacije. Kupac je ovlašćen primeniti pravo na reklamaciju kod potrošne robe kod koje se pojavio nedostatak do 24 meseca od preuzimanja. Ako je na prodatoj robi, na njegovom pakovanju, u uputstvima ili u reklami u skladu sa drugim pravnim propisima naveden rok do kojeg roba može da se korsiti, upotrebiće se odredba o garanciji za kvalitet. Garancija za kvalitet obavezuje prodavca da će roba tokom celog perioda biti upotrebljiva u uobičajene svrhe ili da će sačuvati uobičajene karakteristike.
  • 6.5 Pravo na reklamaciju robe se primenjuje na mestu koje je prodavac odredio kao mesto za primenu prava reklamacije.
  • 6.6 Prodavac je dužan da kupcu izda povrdu o tome kada je kupac primenio pravo, šta je sadržaj reklamacije i koji način izvršenja reklamacije kupac traži, dalje potvrdu o datumu i načinu izvršenja reklamacije, eventualno obrazloženje odbijanj reklamacije. Ove potvrde se šalju elektronski, putem korisničke podrške, na elektronsku adresu kupca.
  • 6.7 Kupac će, prilikom obaveštenja o nedostatku na proizvodu ili odmah nakon obaveštenja, prodavca informisati koji način izvršenja reklamacije želi. Izabrani način reklamiranja nije moguće izmeniti bez odobrenja prodavca. Ovo ne važi ako je kupac izabrao popravku greške za koju će se dokazati da je nepopravljiva ili ako troškovi popravke nadmaše vrednost robe.
  • 6.8 Ako roba nema karakteristike navedene u članu 6.2 uslova korištenja, kupac može potreažiti i dostavu nove robe, bez nedostataka, ako to, s obzirom na prirodu nedostatka, nije neprimereno, ali ako se nedostatak tiče samo dela robe, kupac može tražit isamo zamenu dela. Ako to nije moguće, kupac može odstupiti od ugovora. Ako je to pak, s obzirom na prirodu nedostatka neprimereno, pre svega ako je moguće nedostatak ukloniti bez odlaganja, kupac ima pravo na besplatno uklanjanje nedostatka. Kupac ima pravo na slanje nove robe ili zameno sastavnog dela robe i u slučaju popravljive greške, ako robu ne može normalno koristiti zbog ponovnog pojavljivanja greške nakon popravke ili zbog većeg broja nedostataka. U tom slučaju, kupac ima pravo na odstupanje od ugovora. Ako kupac ne odstupi od ugovora ili ne primeni pravo na dostavljanje nove robe bez nedostataka, na zamenu dela robe ili na popravku robe a može tražiti i odgovarajući popust. Kupac ima pravo na odgovarajući popust i u slučaju da mu prodavac ne može dostaviti novu robu bez nedostataka, ako ne može zameniti njegove delove ili popraviti robu, kao i u slučaju da prodavac ne dogovori popravku u primerenom roku ili ako dogovorene popravke prodavcu stvore značajne komplikacije.
  • 6.9 Ko ima pravo po § 1923 Građanskog zakonika Češke Republike, ima pravo i na naknadu za troškove utrošene prilikom primene ovog prava. Ako se pravo na naknadu ne primeni do jednog meseca od isteka roka u okviru kojeg treba prijaviti nedostatak, sud pravo neće priznati, ako prodavac izjavi da pravo na naknadu nije primenjeno na vreme.

  • 7. OSTALA PRAVA I OBAVEZE UGOVORNIH STRANA
  • 7.1 Kupac postaje vlasnik robe plaćanjem pune kupovne cene robe.
  • 7.2 Prodavac nije obavezan nikakvim kodeksima ponašanja prema kupcu u smislu odredbe § 1826, stav 1, slovo e) Građanskog zakonika Češke Republike.
  • 7.3 Prodavac obezbeđuje rešavanje žalbi potrošača putem korisničke podrške. Informacije o rešavanju žalbi kupca prodavac šalje na elektronsku adresu kupca.
  • 7.4 Za vansudsko rešenje sporova iz kupoprodajnog ugovora nadležna je Češka tržišna inspekcija sa sedištem u Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, matični broj: 000 20 869, internet adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platforma za rešavanje sporova on-line se nalazi na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr .
  • 7.5 Evropski potrošački centar Češke Republike, sa sedištem u Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internet adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktno mesto, prema Uredbi Evropskog parlamenta i Saveta (EU) br. 524/2013 od dana 21.05.2013 o rešavanju potrošačkih sporova on-line i o izmeni uredbi (ES) br. 2006/2004 i smernici 2009/22/ES (uredba o rešavanju potrošačkih sporova on-line).
  • 7.6 Nadzor nad zaštitom podataka o ličnosti izvršava Kancelarija za zaštitu podataka o ličnosti Češke Republike. Češka tržišna inspekcija izvršava, između ostalog, nadzor nad poštovanjem zakona br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača Češke Republike.
  • 7.7 Prodavac poštuje potrošačka prava kupca. Kupac ima mogućnost da se obrati državnim nadležnim organima.

  • 8. ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI
  • 8.1 Uređivač podataka o ličnosti, prema čl. 4, tačka 7 uredbe GDRP, je prodavac.
  • 8.2 Pod terminom Lični podaci se podrazumevaju sve informacije o identifikovanom ili neidentifikovanom fizičkom licu; identifikovano lice je fizičko lice koje je moguće direktno ili indirektno identifikovati, pre svega pomoću određenog identifikatora kao npr. ime, identifikacioni broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili na osnovu jednog ili više specijalnih elemenata fizičkog, fiziološkog, genetskog, psihičkog, ekonomskog, kulturnog ili društvenog identiteta ovog fizičkog lica.
  • 8.3 Prodavac nije imenovao poverenika za zaštitu podataka o ličnosti.
  • 8.4 Prodavac obrađuje lične podatke koje mu je kupac pružio ili lične podatke koje je dobio na osnovu popunjavanja porudžbine.
  • 8.5 Prodavac obrađuje identifikacione i kontaktne podatke kupca i podatke neophodne za ispunjavanje ugovora.
  • 8.6 Zakonski razlog obrađivanja podatka o ličnosti jeste:
    1. ispunjavanje kupoprodajnog ugovora prema čl. 6, stav 1, slovo b) GDPR-a,
    2. opravdani interes prodavca za pružanje direktnog marketinga (pre svega za slanje novosti), prema čl. 6, stav 1, slovo f) GDPR-a
  • 8.7 Svrha obrade podataka o ličnosti je:
    1. izvšravanje porudžbine i ispunjvanje prava i obaveza koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora; prilikom registracije uvek je potrebno uneti lične podatke koji su neophodni za dalje korištenje usluga i za zaključivanje i ispunjenja kupoprodajnog ugovora. Bez pružanja podataka o ličnosti nije moguće zaključiti kupoprodajni ugovor.
    2. slanje prodajnih akcija i ispunjavanje ostalih marketinških aktivnosti.
  • 8.8 U skladu sa čl. 22 GDPR, korisnik daje svoju saglasnost sa obradom podataka ako se registruje na virtuelnoj galeriji ShipGratis.
  • 8.9 Prodavac čuva podatke o ličnosti:
    1. do roka neophodnog za ostvarivanje prava i ispunjavanje obaveza koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora (do 15 godina od okončanja ugovornog odnosa)
    2. do trenutka poništenja saglasnosti za obradu podataka o ličnosti u svrhe marketinga, maksimalno 5 godina, u slučaju da su podaci obrađeni na osnovu saglasnosti
  • 8.10 Nakon isteka roka čuvanja podataka o ličnosti, prodavac će obrisati podatke o ličnosti.
  • 1.11 Primaoci podataka o ličnosti (poddobavljači prodavca) su subjekti:
    1. koji učestvuju u dostavi robe / usluga / realizaciji uplata na osnovu kupoprodajnog ugovora
    2. koji osiguravaju usluge virtuelnog prostora
    3. koji obezbeđuju marketinške usluge
  • 8.12 Prodavac može predati podatke o ličnosti u treću zemlju ili međunarodnoj organizaciji
  • 8.13 U skladu sa uslovima utvrđenim u GDPR, korisnik ima pravo:
    1. pravo na pristup svojim ličnim podacima prema čl. 15 GDPR
    2. pravo na korekciju ličnih podataka prema čl. 16 GDPR, eventualno ograničeno uređivanje istih prema čl. 18 GDPR
    3. pravo na brisanje ličnih podataka prema čl. 17 GDPR
    4. pravo na prigovor protiv obrade podataka prema čl. 21 GDPR
    5. pravo na prenosivost podataka prema čl. 10 GDPR
    6. pravo na poništenje saglasnosti sa obradom ličnih podataka i to elektronski putem korisničkog servisa
  • 8.14 Dalje korisnik ima pravo da podnese tužbu Povereniku za zaštitu podataka o ličnosti u slučaju da posumnja da je njegovo pravo na zaštitu podataka o ličnosti narušeno.
  • 8.15 Prodavac izjavljuje da je iskoristio sve tehničke i organizacione mere u cilju zaštite ličnih podataka.
  • 8.16 Prodavac izjavljuje da pristup ličnim podacima imaju samo lica kojima je on poverio pristup.
  • 8.17 Slanjem registracionog formulara, korisnik potvrđuje da je upoznat sa uslovima zaštite ličnih podataka i da ih u potpunosti prihvata.
  • 8.18 Korisnik se slaže sa ovim uslovima zaštite podataka o ličnosti i izjavljuje da je upoznat sa njima i da ih u potpunosti prihvata zaključivanjem kupoprodajnog ugovora, učešćem u nagradnoj igri, prijavljivanjem na novosti (newsletter), pisanjem članka u diskusijama, korištenjem korisničkog servisa, popunjavanjem email adrese, čak i ako ne dovrši porudžbinu, prijavljivanjem na obaveštenja u pretraživaču itd.
  • 8.19 Prodavac ima pravo da izmeni ove uslove. Korisnik će biti obavešten o novoj verziji uslova.

  • 9. DOSTAVLJANJE INFORMACIJA
  • 9.1 Kupcu informacije mogu biti dostavljanje na elektronsku poštu.

  • 10. ZAVRŠNE ODREDBE
  • 10.1 Ako odnos utemeljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, strane se slažu da se odnos uređuje pravom Češke Republike. Izborom prava, nastavno na prethodnu rečenicu, korisnik nije lišen zaštite koju mu pružaju odredbe pravnog poretka koji je nemoguće zanemariti i koja bi se u slučaju nepojstojanja izbora prava upotrebila u skladu sa odredbama čl. 6 stav 1 Odluke Evropskog parlamenta i Saveta (ES) br. 593/2008 donete dana 17.06.2008 o pravu ugovorni odnosa (Rim I).
  • 10.2 Ako su neke odredbe Uslova korištenja nevažeće ili ako postanu nevažeće, na njihovo mesto dolaze odredbe čiji smisao je, što je moguće više, bliži nevažećim odredbama. Gubljenje važnosti jedne odredbe nema uticaj na važnost ostalih odredbi.
  • 10.3 Kupoprodajni ugovor, uključujući uslove korištenja, je arhiviran od strane prodavca u elektronskoj formi. Arhivi nisu pristupni.
  • 10.4 Prilog Uslova korištenja se sastoji od formulara za odstupanje od kupoprodajnog ugovora. Ovaj formular je bio sastavljen po šablonu objavljenog od strane Češke tržišne inspekcije. Korisnik može iskoristiti i ostale forme obaveštavanja, uz pretpostavku da će iste sadržati informacije neophodne za rešavanje problema. Obaveštenje se šalje u elektronskoj formi na adresu elektronske pošte korisničke podrške.
  • 10.5 Kontaktni podaci prodavca su navedeni u gore definisanom terminu Prodavac, na početku ovih Uslova korištenja.

  • PRILOZI
  • Prilog 1: Obaveštenje o odstupanju od kupoprodajnog ugovora
  • Pošiljalac: (ime i prezime, adresa, eventualno e-mail, tel. broj)
  • Obaveštenje o odstupanju od kupoprodajnog ugovora
  • Dana ………….. sam sa Vama zaključio kupoprodajni ugovor
  • Koristim mogućnost datu ovim Uslovima korištenja i odstupam od kupoprodajnog ugovora.
  • U ……… dana ………. .

Pravilnik za reklamacije

Pravilnik za reklamacije


  • 1. Opšte odredbe
  • 1.1 Ovaj Pravilnik se izdaje u skladu sa zakonom Češke Republike br. 89/2012 Sb., i kasnije donetih propisa (građanski zakonik) i zakona br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača i kasnije donetih propisa.
  • 1.2 Pravilnik za reklamacije ne sastavni deo Uslova korištenja za prodavca i opisuje postupak izvršavanja reklamacije robe koja je predmet kupoprodajnog ugovora između kupca i prodavca.
  • 1.3 Kupac je obavezan da se upozna sa Pravilnikom za reklamacije i Uslovima korištenja pre sklapanj ugovora
  • 1.4 Kupac je svestan da je potrebno da sarađuje sa Prodavcem u kontekstu rešavanja reklamacije, u protivnom, rokovi se adekvatno produžuju za vremenski period u kojem kupac nije pružio odgovarajuću saradnju.
  • 1.5 Zaključivanjem ugovora, kupac prihvata ovaj Pravilnik za reklamacije. Ovaj pravilnik ne krši prava Kupca koja proističu iz zakona.

  • 2. Uslovi garancije
  • 2.1 Prilikom izbora robe je potrebno da se kupac upozna sa vrstom, varijantama, karakteristikama i ostalim informacijama o proizvodu.
  • 2.2 Kupac pre kupovine proizvoda mora uzeti u obzir svrhu upotrebe, dizajn, materijalni sastav i način održavanja robe.
  • 2.3 Tokom celog perioda korištenja kupljenih proizvoda, poterbno je da kupac posveti dovoljno pažnje osnovnim pravilima korištenja datog proizvoda. Posebno je potrebno uzeti u obzir sve faktore koji utiču na funkcionalnost i rok trajanja proizvoda, kao npr. prekomerni intenzitet korištenja, korištenje u neodgovarajuće svrhe i sl.
  • 2.4 Neodgovarajući izbor proizvoda ili njegovo oštećenje uzrokovano korištenjem koje ne odgovara njegovoj prirodi, ne može biti razlog za reklamaciju. Takođe, oštećenje/greška, koja je nastala pogrešnom manipulacijom, ne može biti razlog za reklamaciju.
  • 2.5 Jedan od neophodnih uslova za očuvanje proizvoda u dobrom stanju je redovno održavanje.

  • 3. Uslovi reklamacije
  • 3.1 Ako se kod kupljenog proizvoda, u okviru garantnog roka, pojavi oštećenje/greška, Kupac ima pravo da reklamira ovu grešku/oštećenje.
  • 3.2 Garancija se odnosi samo na fabričke greške, nedostatke/oštećenja materijala ili nekompletnost robe. Garancija se ne odnosi na habanje nastalo redovnim korištenjem. Reklamacija se ne odnosi na greške/oštećenja nastala neispravnim korištenjem ili neodgovornim održavanjem.
  • 3.3 Kupac mora javiti Prodavcu odmah čim primeti nedostatak, najkasnije pak 24 meseca od preuzimanja proizvoda
  • 3.4 Kupac u slučaju nedostatka koji se može otkloniti ima pravo na otklanjanje nedostatka, dodatnog slanja dela koji nedostaje ili na odgovarajući popust od prodajne cene robe.
  • 3.5 U slučaju nedostatka koji se ne može otkloniti, Kupac ima pravo na odstupanje od ugovora ili na zahtev za odgovarajuće sniženje od prodajne cene robe.
  • 3.6 Dalje nije moguće primeniti pravo na reklamaciju ako je Kupac znao za nedostastak pre kupovine ili ako je zbog nedostatka Kupac već dobio popust. Prodavac ne odgovara za nedostatak koji proističe iz prirode proizvoda. Ukoliko je u pitanju nedostatak koji je moguće otkloniti, Kupac nema pravo na odstupanje od ugovora ili zamenu robe.
  • 3.7 Reklamacija se smatra primenjenom ako je reklamirani proizvod kompletan a reklamacija ne narušava opšta načela higijene. Kupac je obavezan da predloži reklamiranu robu u čistom stanju i bez higijenskih nedostataka. Prodavac može odbiti preduzimanje reklamacije ako proizvod ne ispunjava gore navedena načela opšte higijene.
  • 3.8 Reklamacija, uključujući, uklanjanje nedostatka, će biti izvršena bez odlaganja, najkasnije do 30 dana od dana preuzimanja robe.

  • 4. Postupak reklamacije
  • 4.1 Kupac zahteva reklamaciju od Prodavca.
  • 4.2 Kupac može primeniti pravo na reklamaciju pomoću reklamacionog sistema prodavca koji možete pronaći OVDE. (https://shipgratis.rs/helpdesk)
  • 4.3 Mesto za primenjivanje reklamacije je mesto koje je Prodavac namenio i označio u njegovim uslovima korištenja, kao mesto za primenu prava reklamacije.
  • 4.4 Prodavac je obavezan da informiše Kupca o prihvatanju reklamacije najkasnije do 10 dana od dana primanja zahteva.

  • 5. Rokovi za primenu reklamanje
  • 5.1 Pravo na reklamaciju mora biti primenjeno u garantnom roku. Reklamacija se mora primeniti bez odlaganja, odmah čim je nedostatak primećen. Eventualno oduženje i dalje korištenje može uzrokovati pogoršanje oštećenja/greške, što može dovesti do odbijanja reklamacije. Garantni rok je 24 meseca i važi od dana preuzimanja robe.
  • 5.2 Ako je rezultat reklamacionog postupka zamena reklamirane robe, garantni rok počinje od dana preuzimanja novog proizvoda. Prilikom zamene dela proizvoda, novi garantni rok se računa samo za zamenjeni deo.
  • 5.3 Garantni rok nije isto što i rok trajanja proizvoda, tj. rok tokom kojeg prilikom ispravnog korištenja i održavanja, proizvod može izdržati, s obzirom na svoje karakteristike, svrhu i intenzitet korištenja.

  • 6. Završne odredbe
  • 6.1 U slučaju da ovaj Pravilnik za reklamacije ne sadrži pravila ili informacije za uspešnu primenu reklamacije, u ove svrhe će se upotrebiti odredbe Uslova korištenja na temelju kojih je zaključen kupoprodajni ugovor o proizvodu koji je predmet reklamacije.
  • 6.2 Prodavac zadržava pravo da menja ovaj Pravilnik za reklamacije.