Velika nagradna igra

Uputstva za carinski postupak

Uputstva za carinski postupak i kompenzaciju nastalih tarifa

1. Kada nastaje razlog za carinsko oporezivanje pošiljke?

1.1 Prema propisima Republike Srbije, poručena  roba može da bude ocarinjena ako je porudžbina u vrednosti većoj od 50 evra. PDV se plaća za svaku porudžbinu (uključujući i one ispod 50 evra) i iznosi 20% od cene. Izvor: http://www.carina.rs/LAT/INFORMACIJE/FAQ/Stranice/postanskeposiljke.aspx pitanje br. 5.

2. Koji dokumenti su potrebni da carisnki postupak prođe bez problema?

2.1 Ukoliko Vaša porudžbina bude zadržana zbog carinskog postupka, Pošta Srbije će zatražiti od Vas dostavite potrebna dokumenta.

2.2 Jedan od tih dokumenta, je izveštaj o kupovini. Možete ga skinuti u sekciji Moje porudžbine klikom na PDF fakturu kod konkretne porudžbine. S obzirom na to da roba sa Vaše porudžbine može da bude otpremljena sa više skladišta i da može biti dostavljena postepeno u više pošiljki, na izveštaju o kupovini označite konkretne artikle kojih se tiče carinski postupak.

3. Kakve komplikacije mogu da se pojave?

3.1 Ako ispunite instrukcije koje ćete dobiti od Pošte Srbije, ne bi trebalo da dođe do nikakvih komplikacija. Ako bi roba bila zadržana, vratićemo Vam novac za porudžbinu. U slučaju drugih komplikacija, kontaktirajte nas.

4. Kakve takse mogu da se pojave u vezi sa carinskim postupkom?

4.1 Sa carinjenjem mogu da budu povezane ove takse: PDV, carina i takse Pošte Srbije za zastupanje u carinskom postpku, konkretno: http://www.carina.rs/LAT/INFORMACIJE/FAQ/Stranice/postanskeposiljke.aspx pitanje br. 9.

5. Kakav je stav ShipGRATIS.rs prema carinskom postupku i taksama?

5.1 S obzirom na to da poštujemo Vas, naše korisnike, ove situacije rešavamo uvek na način da obezbedimo Vaše zadovoljstvo. Saradnju prilikom carinskog postupka će Vam pružiti naš korisnički servis. Ako Vaša pošiljka bude ocarinjena, dažbinu ćete platiti pri preuzimanju pošiljke na Vašoj pošti. Visinu dažbine potom skenirajte i pošaljite nam je tiketom putem  korisničkog servisa, kao Kategoriju upita unesite 'Carinski postupak'. Carinu, PDV i taksu za carinjenje ćemo da Vam kompenzujemo putem kupona za dalju kupovinu, eventualno refundiranjem. Kompenzacija se pruža samo korisnicima koji nisu kupili robu u preduzetničke svrhe.