Velika nagradna igra

Kako reklamirati ili vratiti robu

Imate problem sa kupljenim proizvodom ili Vam uopšte nije ni stigao?

Ne brinite, podnesite zahtev za reklamaciju a mi ćemo dati sve od sebe da Vam ponovo izmamimo osmeh na licu.

 

Kako se to radi:

1. Prijavite se na svoj nalog i kod isporuka OVDE izaberite porudžbinu koja sadrži reklamirani proizvod i kliknite na dugme "Prikazati".

2. Kod izabranog proizvoda kliknite na dugme "Reklamacija" i odaberite od ponuđenih opcija. Ukoliko reklamaciju obavimo slanjem novog proizvoda, očekujte da će stići u istom roku kao što je stigao reklamiran proizvod.

3. O procesu reklamacije ćemo da Vas obavestimo imejlom. Ako nam bude potrebna bilo kakva dodatna informacija u vezi reklamacije, napisaćemo Vam list.

4. Ako odaberete povraćaj novca, uvek ćemo Vam uz izvinjenje ponuditi kupon u vrednosti od 115% od cene reklamiranog proizvoda. Ukoliko ipak budete želeli da Vam vratimo izvorni iznos na račun, dovoljno je odbiti kupon u imejlu ili OVDE. Novac Vam vraćamo u zakonskom roku od 15 dana od izvršenja reklamacije.

SAVET! Ako reklamirate/vraćate oštećeni ili na drugačiji način neodgovarajući proizvod, u prilog reklamacionog lista stavite njegovu fotografiju, po mogućnosti u pakovanju u kojem je dostavljen. U većini slučajeva ne zahtevamo da nam vratite pošiljku nazad i odmah ćemo Vam poslati novi proizvod ili ćemo Vam vratiti novac. Ukoliko budemo tražili da nam proizvod pošaljete nazad, adresu ćemo da Vam pošaljemo u listu.

UPOZORENJE! Nemojte da nam šaljete robu na reklamaciju pre nego što popunite reklamacioni list, obično to ni ne tražimo. Ako ste to već učinili, ne lomite glavu oko toga, pošiljku nećemo odbiti, samo imajte na umu da će reklamacija trajati nešto duže. Reklamaciju nemojte da šaljete na adresu sedišta preduzeća ATELI, s.r.o., tamo preuzimamo poštu samo dva puta mesečno. Reklamaciju nemojte da šaljete pouzećem, takve pošiljke moramo da odbijemo i pošiljka će Vam biti vraćena.