Velika nagradna igra
  • Porudžbina - Stanje porudžbine
  • Vreme dostave
  • Reklamacija / Vraćanje robe
  • Korisnički nalog, kreiranje porudžbine
  • Načini plaćanja
  • Uručenje robe
  • Faktura, račun, reklamacioni list
  • Poštarina
  • Roba - detalji, dostupnost, pogrešan opis
  • Prijava na newsletter
    • U kakvom stanju je moja porudžbina, kada će stići roba?
    • U kakvom je stanju Vaša porudžbina možete saznati uz pomoć formulara:

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Kako poništiti ili izmeniti porudžbinu?
    • Ako želite poništiti ili izmeniti Vašu porudžbinu, molimo Vas da napravite tiket sa brojem porudžbine i mi ćemo je poništiti ili urediti. Porudžbine koje su već otpremljene nije moguće poništiti.

    • Kada će stići porudžbina?
    • Robu sa skladišta dostavljamo do 9 dana (maksimalno do 30 dana u slučaju retkih logističkih problema), ostalu robu dostavljaju inostrani dobavljači u proseku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše porudžbine, poslaćemo Vam informativni imejl. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više porudžbina. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obaveštenje o tome da je roba na pošti, gde čeka na podizanje. Ukoliko ste naručili robu od inostranog dobavljača i porudžbina nije stigla do 10-40 dana od imejla o potvrdi otpreme, savetujemo da kontaktirate filijalu Vaše pošte da se pošiljka ne bi vratila dobavljaču, zbog nepodizanja. Kontaktirajte nas tek kad protekne ukupan rok za dostavu.

    • Vreme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, šta dalje?
    • Najpre se uverite da li je istekao uobičajeni rok dostave 10-40 dana (kod robe sa skladišta 9 dana) od dana otpreme. Naglašavamo da je u pitanju rok koji se računa od dana otpreme, ne od dana kreiranja porudžbine. O danu otpreme Vas obaveštavamo e-mailom. S obzirom na to da roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena iz više skladišta, može biti dostavljena postepeno u više pošiljki. Obično, svaka pošiljka može biti otpremljena drugog datuma. Pošiljka Vam može stići u poštansko sanduče ili na poštu. Nažalost, pošta ponekad ne ostavi obaveštenje o tome da je roba na pošti, gde čeka na podizanje. Molimo Vas da se u ovom slučaju što ranije informišete na filijali Vaše pošte, da li je roba tamo i da se ne bi vratila dobavljaču zbog ne podizanja. Ukoliko vreme dostave protekne i porudžbina Vam nije dostavljena i nije na pošti, podnesite zahtev za reklamaciju prema instrukcijama: OVDE ponovo ćemo Vam poslati robu ili ćemo Vam vratiti novac, po Vašem izboru.

    • Ne šaljete mi nikakve imejlove o stanju porudžbine
    • Ako ne dobijate nikakve imejlove od nas u vezi sa procesom obrađivanja porudžbine, proverite najpre da li imate puno imejl sanduče. Ukoliko imate dovoljno mesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisnikčom nalogu proverite da li ste ovde ispravno uneli imejl adresu: OVDE . Ukoliko je imejl adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na nalog, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa. Proces obrade porudžbine možete pratiti i OVDE

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Koliko dugo traje dostava?
    • Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja porudžbine. Rok dostave je dug, jer roba dolazi direktno od inostranih prodavcima na Vašu adresu. To se ne odnosi na robu sa oznakom "Roba sa skladišta" i "Rasprodaja". Uobičajeni rok dostave za ovu robu je 9 dana od dana otpreme, maksimalan rok (u retkim slučajevima, npr. u slučaju logističkih problema) je 30 dana. O datumu otpreme Vas uvek obaveštavamo imejlom. Ukoliko u jednoj porudžbini poručite robu sa skladitšta i robu od insotranog dobavljača, svaki artikal će Vam stići u posebnom roku dostave. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta, pošto sarađujemo sa raznim inostranim prodavcima. Zato može biti dostavljena u više pošiljki.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako reklamirati, vratiti ili zameniti robu?
    • Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, uz pomoć formulara koji se nalazi dole. Precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDE

      Vaša reklamacija

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako izvršiti novu pordžbinu?
    • Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj nalog, unesite robu u korpu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u korpu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj imejl. Nakon popunjavanja imejla, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, izmislite lozinku od korisničkog naloga u kojem ćete moći da pratite proces obrade porudžbina. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" porudžbine. Kada dovršite porudžbinu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o porudžbini ćemo Vam takođe poslati na imejl.

    • Ne mogu da se prijavim, zaboravio/la sam lozinku
    • Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj nalog, pređite na ovaj link: OVDE i ispunite svoju imejl adresu. Na imejl će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete uneti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mejl, moguće je da imate puno sanduče ili uopšte niste registrovani kod nas. To jednostavno možete proveriti kada pokušate kreirati nalog ( OVDE ). Ukoliko uspete da unesete svoju imejl adresu, onda kod nas još niste registrovani.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
    • Nažalost nije moguće platiti pouzećem, s obzirom na to da roba dolazi direktno od dobavljača iz Azije. Možete platiti karticom, uplatom preko e-bankinga, uplatnicom u pošti/banci. Ukoliko izaberete plaćanje uplatom na račun (uplatnica, e-bankarstvo), nakon poručivanja prikazaće Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primer popunjene uplatnice) dobijate i na imejl.

    • Da li je moguće platiti uplatnicom?
    • Da, moguće je platiti uplatnicom. Prilikom poručivanja izaberite način plaćanja: "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice (ili putem uplatnice)" i nakon poručivanja prikazaće Vam se podaci za uplatu (na dnu stranice će biti primer popunjene uplatnice). Podatke za uplatu (uključujući primer popunjene uplatnice) dobijate i na imejl.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Zašto nije moguće lično preuzimanje robe?
    • Robu nije moguće platiti pouzećem zbog ekspedicije robe od dobavljača koji borave, uglavnom, u inostranstvu, koji robu šalju direktno na Vašu adresu. Upravo zbog toga nudimo tako niske cene i besplatnu poštarinu. Lično nije moguće preuzeti ni robu sa skladišta koju imamo na skladištu u Češkoj.

    • Stigao mi je samo deo porudžbine, kako dalje?
    • Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više porudžbina. Ukoliko Vam je stigao samo deo poručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak porudžbine. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše porudžbine možete pratiti popunjavanjem sledećih polja:

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Carinski postupak
    • Ukoliko je porudžbina od nas zadržana od strane pošte zbog carinskog psotupka, pomoći ćemo Vam rešiti problem, jer nam je Vaše zadovoljstvo na prvom mestu. Detaljne instrukcije možete naći OVDE . Uz naša uputsva, brzo možete rešiti carinski postupak a nastale troškove Vam možemo nadoknaditi. Ukoliko roba ne prođe carinski postupak, vratićemo Vam novac za porudžbinu.

    • Bezbednost pošiljki
    • Poštovani korisnici, verovatno ste već primetili da se pojavio Korona virus koji danas predstavlja veliki problem. U Republici Srbiji se virus do sada nije pojavio. Zbog širenja ove zarazne bolesti, u celom svetu su preduzete mere u cilju povećanja bezbednosti, koje možete osetiti i vi. Da li je moguće zaraziti se Korona virusom ako poručim robu iz Kine? U ovom slučaju nemate čega da se plašite. Online kupovna galerija shipgratis.rs prati informacije sa ministarstva zdravlja, Svetske poštanske unije i savete Svetske zdravstvene organizacije i radi sve da bi Vaša kupovina bila bezbedna, udobna i bez briga. (više informacija OVDE ) Vezano za bezbednosne mere u oblasti, pre svega avionskog transporta i vanrednih mera prilikom kontrole robe, moguće kašnjenje pošiljke koju ste poručili. Sa ovom situacijom se trenutno susreće većina trgovaca iz regiona pogođenih ovom bolešću.
      Zbog privremenog i već obustavljenog prekida letova iz Azije, uzrokovanog širenjem Korona virusa, korisnici mogu zatražiti ponovno slanje robe, refundaciju pomoću kupona ili povrat novca ukoliko se pošiljka, poslata od strane dobavljača iz Azije, ne dostavi do 80 dana, od dana otpreme. Rok od 80 dana je privremen i biće vraćen na 60 dana, čim se reše problemi zaostalih pošiljaka u mestima skladištenja i carinjenja.
      Imate li pitanja u vezi Vaše porudžbine ili Vam nije dostavljena na vreme? Kontaktirajte nas, spremni smo odgovoriti na Vaša pitanja i rešiti nastalu situaciju. Do trenutka nastanka troškova za Vašu porudžbinu ili do trenutka njene otpreme od strane dobavljača, imate mogućnost poništenja porudžbine. Za ponšitanje porudžbine ili za proveru njenog stanja možete iskoristiti naš korisnički servis.
      Stanje Vaše porudžbine najbrže možete proveriti popunjavanjem formulara:

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Gde mogu naći račun, garantni list?
    • Fakturu/fakture možete preuzeti na Vašem nalogu kod porudžbine - upotrebite niže navedeni formular.

      Ako u Vašoj porudžbini ima više proizvoda od raznih prodavaca, preuzećete sve fakture.

      Garantni list za proizvode od prodavca se ne izdaju, s obzirom na to da Vam je za reklamaciju dovoljan samo broj porudžbine.

      Stanje porudžbine

      Ne sećam se broja porudžbine, želim da mi pošaljete spisak svih porudžbina.



    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Da li je poštarina zaista besplatna?
    • Da, poštarina je uvek bila i uvek će biti BESPLATNA na sav asortiman koji nudimo.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Nedostaju Vam informacije kod robe?
    • Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gde smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili direktno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatk u vezi proizvoda nije jasna, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničkog servisa.

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje
    • Kako da smanjim ili da poništim prijavu na newsletter i kako da je obnovim?
    • Ukoliko želite da dobijate manje newslettera, recimo na 1 nedeljno ili ako želite potpuno poništiti primanje newslettera, kliknite ispod bilo kojeg newslettera na dugme za odjavu, označeno textom: "Za poništavanje slanja newslettera sa galerije ShipGRATIS.rs kliknite OVDE". Ukoliko želite dobijati newsletter jedom nedeljno, slaćemo Vam samo one najpopularnije ponude. Ukoliko potpuno poništitie newsletter i ako budete hteli da ga obnovite, možete to uraditi na svom nalogu, OVDE .

    • Niste pronašli svoje pitanje?
    • Ovde napišite Vaše pitanje

Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.

Niste našli svoje pitanje? Napišite nam.



  • Dodati datoteku

* Obavezna polja

Važne informacije
Ako imate bilo kakvih pitanja, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa na broj: 011 422-1660 i to radnim danima od 10:00 do 16:00 sati.
 
Poziv se naplaćuje po uobičajenoj ceni pozivnog broja, s obzirom na karakter centrale, plaća se i vreme čekanja.
Možete nas kontaktirati i putem tiket-emaila, uz pomoć gore navedenog formulara ili emailom na adresu: info@shipgratis.rs. Molimo Vas da nam ne šaljete upit više puta, time ćete ga vratiti na kraj reda.
Kontaktiranjem korisničke podrške, saglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije ShipGratis.rs, preduzeća Ateli, s.r.o.